20 Temmuz 2010 Salı

Sokak Kedisi'nden Gelen Mim

Sokağımızın Kedisi beni mimlemiş, malum uzunca bir süredir tatilde olduğum için bu konuya ancak zaman ayırabildim.
Mim'in içeriğindeki sorular birbirinden bağımsız, her telden çalmak güzeldir.
Buyrun cevaplarımı :)

Hangi işleri yarım bırakırsın, ya da yarım bıraktığın neler var?
Aslında her işimi yarım bırakırım. Yanlış anlaşılmasın, sonradan tamamlarım mutlaka ama başlar başlamaz bitirmem. Mesela öğrenciyken, aynı gün 3 sınavım varsa, hepsine aynı anda çalışırdım. Birini çalışmayı bitirip diğerine devam etmezdim. Şimdi de bir çok işi paralel, yarım yarım yapıyorum. Genelde hepsini bitiririm, arada bazı kitapları bitiremiyorum son zamanlarda.

Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?
Geçen sene dedemi kaybettik, hastaydı ama yine de çok üzüldüm. Öteki dünyaya gitmese de kaybettiğim bir kişi de oldu.

En ağır bulduğun ve sana dokunan bir yemek var mı?
Sanırım beyin salatası ağır bir yemek, onu yiyemem. Onun dışında iğrenç gözüken tüm ağır şeyleri severim. Midem bir tür çöp tenekesi sanırım :) Kokoreç, işkembe çorbası, midye tava, kebaplar, sebzeler, meyveler, hepsi benim dostumdur.

Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?
Ne yazık ki var veya iyi ki var mı demeliyim.? Zamanında çok sevdiğim, aşık olduğum biri vardı. Şartlar gereği bir araya gelemedik. O artık içimde kanayan bir yara değil, çok uzaklardan gelen bir sızı . O dönemki şarkılar, kokular, hayaller, yemekler hala aklıma gelince kah içim burulur, kah sevinirim. Eskiye dönmek istemem, dönemem de, onu unuttuğuma sevinirim sadece.

Çocukken sevdiğin çizgi filmler?
Clementine'den çok korkar ama bir yandan da çok sever, gözlerimi açıp kapayarak izlerdim.
Taş devri, He-man, Şirinler favorilerim arasındaydı. Bir de adını unuttuğum ama yedi veren gülünü arayan kızı çok severdim.

Blogger'a ne zaman kayıt oldun, kim vesile oldu, nereden duydun?
Ekim 2009'da kayıt oldum, kimse vesile olmadı aslında, nette takılırken .blogspot.com uzantılı sitelere girdim birkaç kez, sonra da özendim. Dedim ki "benim neden bir blog'um olmasın?"

Çok paran olsa ne yapardın?
Bunu kimi zaman düşünürüm ama değişik şeyler bulamam. Sanırım çok param olacağını hayal bile edemeyecek kadar uzağım bu olaya :)
Ama gönlümce gezer, istediklerimin hepsini alır, yatışa geçer ve sevdiklerimin hayatını garanti altına alırım. Bir de en önemlisi ihtiyacı olan başarılı çocukları okuturum.

5 yorum:

disavurum dedi ki...

Berommm , hoşgeldin ! :)

NiLaY dedi ki...

hoşgeldinn :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Tekrar hoşgeldin ve teşekkür ederim bu yürekten gelen, samimi yanıtlar için.

Bu aralar ben de kitapları yarılayıp atıyorum bir kenara, sonra da unutup gidiyorum :/ Havadan mıdır, sudan mıdır acep :))))

Nesobaby dedi ki...

Nerelerdesin ne uzun bir tatildi öyle :)) Darısı başımaaa ve hoşgeldin ;)

Bero dedi ki...

Arkadaşlar, hoşbulduk :)
Uzunca bir zamandır (17 gün oldu) burada değildim, neyse şimdi geldim toparlandık ancak.
Tatilden dönmek, gitmekten daha zor :)