6 Temmuz 2010 Salı

Müdahale Etme Gözünü Seveyim

Ben çok sıkılıyorum müdahaleci insanların çevremde olmasından. Kurtulmak için haykırmak geliyor içimden, haykıramayacağım için kendimi alkole vermek istiyorum, bunu da tam olarak yapamayacağım için, koşarak kaçıyorum mekandan.

Şimdi ne gerek var ki sürekli olarak, "üşüdün mü, havlunu getireyim", "sivrisinek var mı, içeri gir istersen", "çok güneş var, başına güneş geçecek, şapka giyer misin" tadında cümleler kurmaya.

Bırak bunların hiçbirini yapmasın o kişi ve de gerekirse başına güneş geçsin veya sivriler tüm bedeninin soksun. Sana ne ki , sürekli iyilik yapacak ne var yani.
İnsanları rahat bırak nolursun. Hatta kendini de rahat bırak, sürekli düşüncelerle yorma.

Gerçekten çok yorucu bir durum, tamam çok iyisin, çok hoşsun ama bu halin nedeniyle intihar aşamasındayım diyebiliriz.

2 yorum:

Nesobaby dedi ki...

:)) Senin bu tatilin kabusu belli olmuş Bero :))

Sokak Kedisi dedi ki...

Benim bile ruhum daraldı okuyunca :)

Beni de kabusun saymazsan ve yanıtlamak istersen sobeledim seni, sorular blogda :))

Sevgiler