1 Temmuz 2010 Perşembe

Bağımlıyım


İtiraf ediyorum, gerçek bir i-phone bağımlısı oldum. I-phone'um yokken nasıl yaşıyormuşum hatırlayamıyorum bile. Günde onlarca kere Twitter'ı güncelliyorum. Ünlülerle sanal bir dostluk kurdum kendime. Bu sayede, kelebeklerin bu yıl çok yaygın olduğunu, Abdullah Gül'ün oğlunun Harvard macerasını, Adalar Belediye Başkanı'nın pek sevilmediğini, İstanbul'un bazı bölgelerinde yağmurun yağdığını, George Dalaras konserini, Ayşe Özyılmazel'in Alaçatı'da olduğunu öğreniyorum.

Hemen hemen hiç gazete okumuyorum, TV'de haberleri de çok nadir izliyorum. Gündemi i-phone'umun açtığı sanal pencere üzerinden yüzeysel ama çok konuyla takip ediyorum. Twitter'da yazdığı kadarıyla her bir şeyi öğreniyorum. Birkaç saat güncellemediyesem çok şey kaçırdığımı düşünüyorum.

Diğer yandan Facebook'u da defalarca güncelliyorum, kim ne resim yüklemiş hemen görüyorum. Aslında hiç ilgilenmediğim onlarca kişinin bulunduğu Facebook'uma bile bağlandım kaldım.

Arada sırada gazeteleri giriyorum i-phone'dan, ya da takip ettiğim blog'lara.

Bir yandan saçmaladığımı düşünüyorum, bir yandan da kendimi engelleyemiyorum.

Yalnız şunu da belirteyim, birileriyle görüştüğüm zamanlarda i-phone ile ilgilenmiyorum, henüz o kadar delirmedim, ancak arkadaşım tuvalete gitmek için kalktığı esnada hemen elime alıyorum cihazımı, ver elini Twitter, Facebook yapıyorum. Arkadaşım geri gelince hemen cihazı masaya geri koyuyorum.

Bütün bu kullanımım neticesinde, sürekli şarjım bitiyor, sonra da ona buna i-phone şarjlarının ne kadar az dayandığını yakınıp duruyorum :)
Görsel Hk: Resimdeki tipleme de pek gerzek, değil mi ??

3 yorum:

nesobaby dedi ki...

hahahahah çok komikmiş :))
olsun yaa boşver i-phone'a taktığını takma kafana :) ben de bir ara facebook'tan çıkmıyordum sonra millete dert oldu ben de sinir oldum az giriyorum hıhh :) benim twitterım yok . facebook'ta statü güncellemek milletin gözüne batıyor bari twittera mı girsem çünkü onun başka bir olayı yok sanırım :)

d dedi ki...

Ya Bero komik misin ? :)
Bir de friendfeed'e bulaştım ben geçen hafta , daha çok sanal dünya , sanal ortam istiyorum ! :)
Ve aynen bu bağımlılıklarım yüzünden ben de (büyük ekranı nedeniyle) i-phone istiyorum artık.

Bir de 90 yılların ortasında ICQ devrim niteliğindeydi. O upuzuuunnn numaralar ezberlenirdi falan. Tek olayımız chat'ti yani . Ne kadar çok şey değişti.
Bakalım 2015'te neler olmuş olacak ?

Dışavurum dedi ki...

Ya Bero komik misin ? :)
Bir de friendfeed'e bulaştım ben geçen hafta , daha çok sanal dünya , sanal ortam istiyorum ! :)
Ve aynen bu bağımlılıklarım yüzünden ben de (büyük ekranı nedeniyle) i-phone istiyorum artık.

Bir de 90 yılların ortasında ICQ devrim niteliğindeydi. O upuzuuunnn numaralar ezberlenirdi falan. Tek olayımız chat'ti yani . Ne kadar çok şey değişti.
Bakalım 2015'te neler olmuş olacak ?