3 Temmuz 2010 Cumartesi

Dükkan Kapalı!!


Hesapladım da, en son 98 senesinde 2 hafta tatile gitmişim, amma da yoğun bir insanmışım.

Gören de Genel Müdür falan sanır beni. İlk başlarda staj, arkasından da çalışma hayatı, iş değişiklikleri derken hep birer haftalık tatillerle idare ediyordum.

Aklımda, 2 hafta tatilde olmak gibi bir düşünce bile yoktu.

Ama bu yıl kısmet oldu, yarın itibariyle dükkanı kapatıyorum, bana müsaade.

Ohh umarım biraz da olsa dinlenirim.

Gidip de dönmemek, dönüp de bulmamak var, hakkınızı helal edin dostlar :)

7 yorum:

komançi dedi ki...

iyi eğlenceler darısı benim başıma :))

ceren dedi ki...

kıskandım mı ne:)
iyi tatiller..

minimalist dedi ki...

iyi tatillerrrrrr, keyfini çıkar o zaman.

Sanat Notları dedi ki...

İyi tatiller Berocum, yemek, bulaşık, temizlik, düşünmek yok, ne güzel keyfini çıkar, Eray'ı da öptüm çok

En Sevdiğim Şey dedi ki...

hadi bakalım at kendini denizlere:))

Nesobaby dedi ki...

ohhh misss gibi misss
darısı başıma ( 2 hafta deniz güneş kum) :)

Dışavurum dedi ki...

Nasıl geçiyor Berocum ?
Tadını çıkarmaya çalış , kafana hiç bir şey takmamaya ...Öpüyorum çok:*