14 Aralık 2009 Pazartesi

Hapisteki Kadınlar

Bu hafta tamamen tesadüf eseri ortak noktaları, hapise giren kadınlar olan 2 tane film izledim.

Aslında 2 film, konu olarak birbirinden tamamen bağımsızdı. Tek ortak özellikleri, mutlu evlilikleri ve 5-6 yaşlarında 1 erkek çocukları olan bu kadınların bir nedenle hapise düşmesiydi.

Önce bir Fransız fimi izledim: "Pour Elle"- "Aşk Uğruna".




Bu filmde cefakar ve vefakar koca, haksız yere hapse girmiş karısını kurtarmak için her yola başvuruyor ve kadının hapiste kaldığı dönem boyunca (3 sene) sevgileri hiç azalmıyor. Fimin sonunu söylemeyeyim, ama çok etkilendiğimi belirtmeden geçemeyeceğim.

Diger film ise "Nothing but the Truth": "Gizli Gerçekler



Bu filmde ise; sevgi dolu koca, karısı hapse girdikten sonraki 10 ay içerisinde karısını aldatıyor, tabi kadın bunu anlıyor ve filmin sonu ayrılıkla bitiyor. Bu filmde aşk 2.planda olsa da ben nedense bu konuya odaklanmışım :) Aslında filmin özü çok farklı.

Her 2 adamın eşlerine karşı olan davranış farkı beni şaşırtırken, her 2 erkek çocuğunun annelerine karşı olan davranışının aynı olması daha da şaşırttı sonrasında :)

Sanırım insanlar büyüdükçe tutarsızlaşıyor.

3 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Bir de geçen hafta TV8'deydi sanırım 'Chicago' yayınlandı , onu da izleseymişsin üçleme olacakmış :) Frnasız filmini merak ettim Berrak ,madem etkileyici izleyeyim önümüzdeki günlerde.

Bero dedi ki...

Seda; kesin izle, bayık gibi başlıyor ama çok hoş ve etkileyici.

Nesobaby dedi ki...

OOoo kimler burdaymış . Fransız film fanatiği Sedoşş :)) Bak ben de merak ettim hemen bir divx indirme operasyonuna girelim :))