5 Şubat 2010 Cuma

Kubikte Bero'nun Yeri



Beni mimleyen arkadaşım Nesobaby'yi merakta bırakmadan masamı tanıtıyorum bu yazımda.

Ancak öncelikle bir giriş yapmam gerekli: 4 kişilik enteresan bir kübiğin üyesiyim. Kübiğimiz katın en ücra ve karanlık köşesinde. Kübik arkadaşlarım birbirinden ilginç kişiler, hepsini ayrı seviyorum, bu konuya ayrıca değinebilirim :)

Masamda çok az eşya var sanırdım, bir de prensip olarak iş masalarını kişiselleştirmeye karşıydım. Ama bu resmi çektikten sonra farkettim ki masamı deli gibi kişiselleştirmişim, ayrıca da çok eşya varmış :)
İlk resimden başlıyorum.
  • Şirket kırtasiye talebi ile alınmış plastik kalemliğim,
  • Su içme motivasyonumu artırıcı, hediye Starbucks sürahim,
  • Yanında eksi işimden kalma, eski dostum Vadaa,
  • Geçen sene bir dış firmanın, nefis bir sümbül ile hediye ettiği vazom,
  • Picasso müzesinden alınma renkli fosforlu kalemlerim,
  • Çiçekli su bardağım,
  • Sürekli meyve yeme potansiyelim nedeniyle masamda hazır bekleyen çiçekli tabağım,
  • Kubik arkadaşım Arzz'ın hepimize hediye aldığı İkea aynam,
  • Sevgili arkadaşım Romimi'nin aldığı not defterim,
  • Disneyland'dan aldığım "B" harfi bardağım,
  • Bitki çaylarım,
  • Kocamın gönderdiği çiçeklerden arda kalan Vazom
  • Kahvekolik günlerimden kalma Starbucks termosum (şimdilerde daha ziyade su koyuyorum) ve telefonum
Masamın 2.kısmı nispeten boş: sadece laptop'um ve sevgili patronumun tüm bölüme hediye ettiği, her ayın fotoğrafında kendi ismimin yazdığı 2010 takvimim


Son kısımda ise, defterim, gözlük kabım, çantam gibi günlük diger malzemeler yer alıyor :)

Sonuçta çalıştığıma dair ufak tefek ibareler olduğunu gördüm (1 defter, bir kaç kalem filan), öyle kalın dosyalarım, kağıt parçaları vs. yok masamda.

Masayı kişiselleştirmeyeyim derken, hem tam tersini yapmışım, hem de o kadar abartmışım ki, çalışan bir insanın masası olmaktan çok uzağa gitmişim :)

4 yorum:

Disavurum dedi ki...

Ama cok tatli masa bu Berrakciim ,ayrica senin de kendi icinde bir duzenin var :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

senin mimlemeselerdi "ofis masasını kişiserlleştirmeye karşı olduğun halde kendi masanı ne kadar kişiselleştirdiğini" fark edemeyecektin öyle mi?

not: nasıl bir cümle kurmuşum.

Nesobaby dedi ki...

:))) valla Seda ile ikiniz özellikle mi düzenlediniz yoksa siz çok düzenlisiniz de ben mi çok dağınığım ( benim yöneticimin masasını görünce kendimi hiç dağınık hissetmesem de) bilemedim. Valla benim monitörün yanında bile stickerlar var kişiselleştirmezsem olmaz :) teraziyim ben elimde değil :)

Bero dedi ki...

Seda, teşekkür ederim, iyi kötü seviyorum masamı :)

Sürüden ayrılan koyun, sanırım dediğin gibi farketmeyecektim

Neso, valla hiç toplamadım, içimden böyle bi düşünce geçti ama sonra "doğal olmalı" dedim :)