2 Şubat 2010 Salı

Bu Kışı Nasıl Hatırlayacağım?




Kış olunca yazın ne yaptığımızı unutuyorum. Genel hatları ile aklımda kalıyor ama akşamları iş çıkışları nasıl geçerdi, işten çıkınca havanın aydınlık olması nasıl bir duyguydu, unutuyorum gidiyor.

Aynı şey kışlar için de geçerli. Yaz gelince sanki hiç kış olmamış gibi, o kış hava nasıldı, neler yapardık haftasonları, unutuveriyorum.

Tamam kabul ediyorum, belki de bu balık hafızadan kaynaklanıyor. Okul zamanı da sınavlardan hemen sonra unuturdum ezberlediklerimi :)

Ama bu kışı hatırlamak istiyorum. Bu nedenle şimdiye kadarki izlenimlerimi yazmak istiyorum:
  • Bu kış hava sürekli kapalıydı, güneşi çok az gördük.
  • Özellikle haftasonları ya yağış vardı ya da bulutlu bir gökyüzü
  • Çok yağmur yağdı, kuraklığa karşı yağmur iyi oldu kabul ediyorum
  • Geçen birkaç seneye göre oldukça çok kar yağdı (ya da bana öyle geliyor :))

Sonuçta hava sürekli dondurucu soğuk olmasa da bu kış mevsimi, yağışlı ve karanlık geçiyor.

Şubat'ı devirdik mi bahar gelecek, gerçi "Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır" derler, göreceğiz bakalım.

Havanın kötü olması bana yarıyor. Delice kendimi sokaklara atasım gelmiyor, yine de çok çıkıyorum, bir de hava güzel olsaydı kimbilir halim ne olurdu :)

2 yorum:

Nesobaby dedi ki...

Bir de yaz bitince havalar soğumaya başlayınca ne giyeceğim ben şimdi derdi başlar :) MEsela ben aldığım kıyafetleri unutuyorum. AAA benim böyle de bir kazağım varmış diye bazen sevindiğim oluyor :) Geçen kış ne giyiyordumki ben acaba ? dediğim çok oluyor. Haftasonu camı pencereyi açtık dün 2 saatte eve dönemedik. Dünyanın dengesi bozuldu. Bugün de erken çıkalım haydi hep beraber düşünürsek olur belki :) Mümkünse 1-2 saat erken çıkarsınlar yarım saatte pek birşey değişmiyor çünkü

Bero dedi ki...

Bana da aynı oluyor :) bi de diyorum ki "hiç kıyafetim yokmuş, geçen kış nasıl idare etmişim acaba?" sonra da alışverişe koşuyorum :)