12 Şubat 2010 Cuma

Geçen Zamanla Beraber


Geçen zamanla kendimin ve yakın çevremdeki dostlarımın bazı sivri yanlarının törpülendiğini, değiştiğimizi çok net görebiliyorum.

Kabul ediyorum, kimi zaman bir özelliğimizi ele alıp, onu değiştirmeye çalışıyoruz.

Kimi zaman ise, farkında olmadan değişiyoruz ve ancak değişim süreci sonunda bir anda durup kendimize bakınca farkı anlıyoruz.

Heyecanımı kontrol edemezdim mesela, aynı şekilde sinirimi de. Son zamanlarda ise yaşadığım bazı olaylarda çok daha soğukkanlı ve hemen aksiyon almayan bir kimliğe büründüğümü gördüm. "Su akar yolunu bulur" atasözü artık bana da bir şey ifade ediyor. Anlamsız olaylar karşısında heyecan fırtınası yaşayıp içim içimi yemiyor, ya da daha az yiyor.

Dinginleşiyorum. Tabi buna paralel olarak büyük hayallerim de sönüyor.

Üniversitenin ilk senesinde bir hocamız sormuştu "ileride ne olmak istersiniz?" diye.

Gerçekten inanarak demiştim ki "orta ölçekli bir firmanın (iyi ki büyük dememişim :)) Genel Müdür'ü olmak istiyorum."

Şimdi düşününce komiğime gidiyor, tabi hala kaybetmiş sayılmam bu fırsatı, hala zaman var. Ama artık böyle bir isteğim yok, farklı isteklerim, hayallerim ön plana çıkıyor.

Zaman geçerken değişimi görebiliyorum, olgunlaşmak böyle bir şey olabilir mi?

2 yorum:

Nesobaby dedi ki...

hep derler ya değişmeyen tek şey herşeyin değiştiğidir. Bazı şeyler değişmiyor gibi görünse de hayat koşulları ucundan azcık olsa da herşeyi değiştiriyor. Ben de eskiden yaptıklarıma ne çocukmuşum diyorum :) şimdikilere ilerde ne diyeceğim acaba?

Bero dedi ki...

Evet kesinlikle katılıyorum sana Neso