24 Mayıs 2010 Pazartesi

Marc Levy- Birbirimize Söyleyemediğimiz Onca Şey




Marc Levy, Fransa'da en çok satan yazarlar arasında yer alıyor. Kendisine bir şans vereyim, yeni bir yazar tanırım belki diye düşünerek bu kitabı aldım.

Kitap, babası ile sorunları olan, hatta ilişkileri neredeyse kopmuş olan bir kızın, babasının ölümünden sonra ilişkilerini bir şekilde irdelemesiyle başlıyor.

Baba-kız ilişkilerini, problemlerini, çatışmalarını okuyacağımı düşünerek başladım ama sayfalarda ilerledikçe bambaşka bir noktaya gitti kitap.

Bir yanda kızın geç de olsa babasını anlamayı denemesi, diğer yanda geçmişine yönelik sırların ortaya çıkması ile devam etti.

Kitabı okudukça heyecanım ve sonunda ne olacağını tahmin etme çabalarım arttı.
Klişe olacak ama sade ve akıcı bir dili var kitabın.
Fazla detaya girmeyeceğim, süpriz olsun, okumanızı tavsiye ederim.
Bu sayede Marc Levy'nin diğer kitaplarını da aldım, sırayla okuyacağım.

6 yorum:

En Sevdiğim Şey dedi ki...

çok merak ediyorum bu kitabı.. hatta bu yaz plaj kitabı yapabilirim diyordum, olur mu dersin?

Bero dedi ki...

Rahat okunuyor, kesinlikle tatil için çok uygun.

Nesobaby dedi ki...

Marc Levy'nin Keşke Gerçek Olsa kitabını çok methini duyup almıştım ama okuyamadan kayboldu :( Ama filmi de var bu kitabın . Sen de benim gibi geçen Sophie Kinsella'nın Pasaklı Tanrıça'sını alıp hemen bitirdim hemen de bütün diğer kitaplarını sipariş verdim ama daha gelmedi :P bu kitap tavsiyesi iyi oldu bir ara ben de okuyayım sağol Bero can ;)

Nesobaby dedi ki...

Bero bu kitap babalar günü hediyesi olur mu sence??? :) Okumadım ya henüz sana sorayım dedim

Bero dedi ki...

Nesocuğum, kitapta sorunlu bir baba-kız ilişkisinin nasıl mutlu sonla bittiği anlatılıyor çok özetle. Babana alabilirsin, ancak "bizim ilişkimiz de sorunlu mu?" diye alınmayacaksa :)
Bence alabilirsin babana, ama alınmayacaksa :)

Nesobaby dedi ki...

hahaha :D ben de işte onu soruyordum aslında bileyim de baştan babamı uyarayım diye :))