5 Nisan 2010 Pazartesi

Mim: Yaratıcı Blogger Ödülü


Bu son günlerde, malum durumlarımdan ötürü yazı yazmaya pek konsantre olamıyorum.

Yeni doğan bebekler için "günde 16-18 saat uyurlar" denir ya, ben de o vesileyle sanıyordum ki çok boş vaktim kalacak :)

İşin aslı tam öyle değilmiş: Yeni doğan bebekler bayağı çok uyuyor bu doğru, ancak uykuları kesintili olduğu için geceleri uykusuz kalıyorum, gündüzleri de boş zaman bulursam 1-2 saat kestirmek istiyorum. Sonuçta son günlerde blog'uma konsantre olup pek bir şey yazamadım, tabi sevgili Sinem'in mim'ine de geç cevap vermiş durumdayım.


Öncelikle beni ödüllendirmiş olan Sanat Notları blog'unun sahibi sevgili Sinem'e çok teşekkür ederim, sizlerin sayesinde mim'leniyorum, çok hoşuma gidiyor.


Bilemiyorum ilginç mi ama kendimle ilgili 7 ilginç olabilecek şeyi aşağıda sıralıyorum:


1- Okuduğum her türlü yazıda, "bile" anlamına gelen "de" ve "da" bağlaçlarının ayrı yazılıp yazılmadığını kontrol ederim. ("Kalemini de getir" ifadesinde olduğu gibi)

2- İnsanları kırmayı hiç istemem ama bazen öyle bir sinirlenirim ki, böyle içimden bir ateş yükselir kalbime doğru ve o zamanlarda kontrolümü kaybederim.

3- Uykumda dişlerimi gıcırdatırım.

4- Kar topu oynamayı hiç sevmem, nedeni de kar toplarının kıyafetimin içinden vücuduma kaçması ve üşüme korkusu yaşamamdır.

5- Deniz analarından tiksinirim, asla deniz anaları olan bir denizde yüzemem.

6- Okuduğum kitaplarda geçen hayatı gözümde canlandırır, o hayatın bir parçası olarak kitabı yaşarım, bu nedenle de kah üzülür, kah sevinirim.

7- Gençlik yıllarımda genelde platonik aşklar yaşamışımdır. Beni seveni sevmemişimdir, beni sevmeyeni sevmişimdir.

Başka bir mim'de görüşmek üzere sevgili blog arkadaşlarım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

allah kolaylık versin o aşamalardan geçmiş bir anne olarak ne zordur bilirim.Ama tatlı bir yorgunluk bu bebek büyür ve anne bu mucizedeki katkısıyla bir ömür mutlu olur.

Nesobaby dedi ki...

Bero blogçu olduğun için zaten ilginçsin anacım merak etme :)) bebişle sana kolaylıklar dilerim benim kedi bile sabahın 4 ünde uyandırınca zar zor uyanıyorum bir de bebekli halimi düşünemiyorum :)) öptüm sizi !