17 Mart 2010 Çarşamba

Yeni Bir Mim Heyecanı


Sanat Notları blog'unun sahibi, pek değerli yazılarıyla bize yeni açılımlar sunan sevgili Sinem beni mimlemiş.
Mim'imizin konusu "2009 yılının neden iyi geçtiğine dair 5 maddenin belirlenmesi".

2009 senesi benim için güzel bir yıldı, genel anlamda mutlu geçirdim, bu nedenle de şanslıyım ki 5 madde bulmak zor olmayacak.

2009 güzel bir yıldı çünkü;

1- Temmuz ayında anne olacağımı öğrendim, ve bugünlerde minik bebeğimizin doğmasına çok çok az kaldı,

2- İlk defa kendi arabam oldu,

3- Çok güzel tatillere gittim, çok içip çok eğlendim ve çok güzel şeyler yedim (özellikle hamile kalana kadar :) )

4- Kendimde sevmediğim bazı özelliklerime yönelip bunlarda ilerleme kaydettim,

5- İş yerimin evime yakın bir yere taşınması sayesinde kendime ayırdığım zaman arttı.


Umarım 2010 senesi hepimiz için iyi geçer, güzel anılarla tamamlarız bu yılı da.
Herkese sevgilerimle

4 yorum:

Sanat Notları dedi ki...

Sevgili Bero, 2009 senin için güzel haberlerle dolu olmuş, ama 2010 çok daha güzel geçecek, umarım sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize,

Eliza Doolittle dedi ki...

Ne guzel bereket dolu olmus!
Hadi masallah, su gibi dogumlar olsun umarim! :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

yorumundan sonra hemen konuk oldum bende sayfana :)) 2009 senin için gerçekten güzel geçmiş ve en öenmlisi aranıza katılacak bir bebişin olması :)) sağlıkla kavuşmanı diliyorum sevgiler

Bero dedi ki...

Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar :)