25 Ekim 2009 Pazar

Bugünkü Ruh Halim de Buymuş


Huzur gibisi var mı şu dünyada....

Huzursuz olduğum zamanları hatırlayınca üzülüyorum tam da şu anda. Şimdi sanacaksınız ki erdim ve sonsuza kadar huzur içinde yaşayacağım.
Tabi bu gerçek değil, muhtemelen bir süre sonra bir olay olacak ya da belki hiçbir şey olmayacak ve ben birden huzursuzlanacağım.

Ancak bugün ve hatta dün, tamamen dingin bir ruh hali içindeyim, inanıyorum ki bu hormonların etkisi ve sonucu.

Ah biz kadınlar, neden yaşadığımız her duygu, neşe, keder, mutluluk, sinir hepsini hormonlarımız yönetiyor, nedir ki bu hormonlar. En değerli varlığımız hormonlarımız mı???

Şu anda kendimi dingin bir su gibi hissediyorum, hiç kimseyle konuşmaya ihtiyacım yok, güzel bir kitaba başlarım belki de. Keşke hayatın durumunda bu şekilde kalabilsek.

Hiç yorum yok: