6 Eylül 2012 Perşembe

Yetersiz











Ben; istediğim bir şey varsa, onun peşinde koşan bir insanım.

Çevremde de böyle insanlar istiyorum

Ya da dur vazgeçtim, çevremde herkes olabilir. İsterse hiçbir isteğinin peşinde koşmasın umrumda degil.

Ama durum beni etkiliyorsa, işte o zaman umrumda oluyor.

Basiretsiz, hedefini yakalamaya çalışmayan, istekleri ellerinden kum gibi akıp giden insanlar, yapamadıkları şeyler nedeniyle benim de hayatımı etkiliyorlarsa , o insanlardan bir şekilde kurtulmam gerekiyor demektir.

Çünkü benim hayatımda, yetersizlikler, çaresizlikler, yapamamak, elden bir şey gelmemek çoğunlukla yok.

Yakarım, keserim

2 yorum:

Dışavurum dedi ki...

obaaaa, hoşgeldin Bero, kıza kıza geldin ama olsun. Geç de olsa sonundfa döndün ya, la la laaa...

Bero dedi ki...

Sedoşum döndüm sanırım :) bu ara yazasım var gibi