13 Ağustos 2010 Cuma

Yandım Yandım


Bu sıcaklar ve nem içimi yedi, tüketti.

Sonbahar geldiğinde, sabah serinliğini içime çekeceğim, taptaze havada kendime geleceğim.

Kış geldiğinde "çokk üşüyorum, dondum, hemen yaz gelsin" demeyeceğim.

Oh ne güzel eldiven, atkı, şapka, şemsiye dörtlüsü ile mutlu mesut yaşayacağım. Sarıp sarmalanıp gezeceğim.

Soğuk iyidir, soğuk candır, kandır, sağlıktır.

Sıcaklar bitirdi bu sene beni, beynim sulandı, düşünemez oldum.
Neyse ki işe başladım, 24 derece oda sıcaklığında arada üşüyerek yaşıyorum, koşarak evde klimanın önüne atıyorum kendimi.

Bu yılın en doğru yatırımı klima olmuş, onu anladım.

Onu anladım anlamasına ama bu yazdan pek de bir şey anlamadım :)

3 yorum:

disavurum dedi ki...

Bunca yıllık İstanbulluyum,ben böyle sıcak görmedim kardeşim .

Nesobaby dedi ki...

:)) al benden de o kadar :))
Klimalı odadan klimasız odaya geçmek bile istemiyor insan, geceleri en sevdiğim arkadaşım vantilatör. Bir de o kulağı rahatsız eden sesi olmasa.. Bu arada klima almak istersen de en erken 1 hafta içinde kurulum sözü veriyorlar. Gündüz evde oturmak yerine çalıştığımıza şükreder olduk :)

minimalist dedi ki...

ben de kışın benzer şeyleri yaz için söylediğimden hiç sesimi çıkarmıyorum... tuhafım ama ben sıcagı seviyorum :))) ihi ihiiii...